Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Νίκος Βέρτης: «Δεν είμαι δύσκολος στις σχέσεις μου, ανοίγομαι εύκολα και την έχω πατήσει πολλές φορές»

Είναι δύσπιστος ο Νίκος Βέρτης απέναντι στους ανθρώπους που τον πλησιάζουν λόγω της αναγνωρισιμότητάς του;
«Δεν είμαι δύσκολος στις σχέσεις μου, ανοίγομαι εύκολα και την έχω πατήσει πολλές φορές. Μπορεί κάποιος να με ξεγελάσει. Δεν πειράζει όμως. Καλύτερα να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να την πατήσεις παρά να αδικήσεις κάποιον επειδή εσύ ήσουν καχύποπτος! Κάνε το καλό και όλο το σύμπαν θα λειτουργήσει υπέρ σου» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΕΓΩ. Ακόμα και αν ένας συνάδελφός του λειτουργεί ανταγωνιστικά και με αθέμιτα μέσα εναντίον του; «Ναι βέβαια. Και εγώ άλλωστε ως άνθρωπος θυμώνω, ξεφεύγω από τα όριά μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.