Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Γιώργος Τσαλίκης: «Είμαι σε καλή φάση και αισθάνομαι ήρεμος»

Μπορεί να γίνεται χαμός με τα τραγούδια του στα μαγαζιά, αλλά ο ίδιος αισθάνεται ήρεμος!
Ο Γιώργος Τσαλίκης μίλησε για την επιτυχία που σημειώνουν τα τραγούδια του και δηλώνει χαρούμενος και σε πολύ καλή φάση αυτή την περίοδο. Και πώς να μην είναι άλλωστε, αφού έχει ‘ταράξει’ τα βράδια μας με το τραγούδι «Δεν σου κάνω τον Άγιο». Είπε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού:
«Είμαι σε φάση πολύ δημιουργική και έχω έμπνευση πολύ ανεβασμένη. Είμαι και σε καλή διάθεση γιατί αυτό βγαίνει πάρα πολύ από το μαγαζί στο οποίο εμφανίζομαι. Είμαι στο Caramela τρία χρόνια και ανανέωσα και για τέταρτη χρονιά! Είμαι σε μια φάση πολύ χαλαρός και στο μαγαζί και αυτό φαίνεται και στον τρόπο που γράφω και από τις ιδέες που μου έρχονται. Είμαι σε καλή φάση και αισθάνομαι ήρεμος ενώ γίνεται όλο αυτό.»
Στην ίδια εκπομπή ο Γιώργος Τσαλίκης μιλάει για το τραγούδι «Δεν σου κάνω τον Άγιο» και δήλωσε ότι η δική του επανεκτέλεση, είναι η μόνη επίσημη επανεκτέλεση. Οι υπόλοιπες εκτελέσεις δεν είναι επίσημες αλλά είναι live ηχογραφήσεις από διάφορες εμφανίσεις. Μιλάει ακόμη και για την αντίδραση της γυναίκας του Δώρας μόλις άκουσε το τραγούδι:
«Της έβαλα δυο εκτελέσεις και μου κάνει η Δώρα ‘Πας καλά;;’! Την δεύτερη μέρα που το άκουσε της άρεσε και την Τρίτη το χόρευε!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.