Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Μου αρέσει να τσαλακώνομαι»

Πώς διαχειρίζεται ένας τραγουδιστής το «Your Face Sounds Familiar» το οποίο έχει να κάνει αρκετά και με το υποκριτικό κομμάτι;
«Έχει να κάνει και με το τραγούδι, καθώς διαγωνιζόμαστε κατά βάση στο τραγούδι άρα υπάρχει κοινός παρονομαστής με την δουλειά μου. Όσον αφορά το κομμάτι της υποκριτικής, έχω μια μικρή εμπειρία από το μιούζικαλ «Rent» στο οποίο συμμετείχα. Μου άρεσε πάρα πολύ το αγάπησα και θέλω να ξανακάνω κάποια στιγμή ένα μιούζικαλ ή μια θεατρική παράσταση ακολουθώντας όμως κάποιες σπουδές. Όχι αυθαίρετα να βγω και να γίνω ηθοποιός! Βρίσκω λοιπόν το YFSF σαν μια mini μουσικοθεατρική παράσταση!» τόνισε στο Hello ο Κώστας Μαρτάκης. Γιατί είπε το «ναι» και σε ένα δεύτερο show μετά το Dancing with the stars; «Αρχικά είχα πει πως θα το σκεφτώ πάρα πολύ, αλλά ουσιαστικά μέσα μου είχα πει «όχι». Όμως επειδή μου αρέσει να τσαλακώνομαι και νομίζω πως η ουσία είναι αυτή ακριβώς κι επειδή αγαπώ την τηλεόραση και χαίρομαι να γίνονται μεγάλες παραγωγές σε δύσκολες εποχές, είπα τελικά το «ναι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.