Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Έλενα Παπαρίζου: «Αν έβαζα τον εαυτό μου ξανά στο χειρουργικό κρεβάτι, θα είχα μικρύνει το στήθος μου»

Πολλές φορές το σώμα της Έλενας Παπαρίζου έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης.
«Η αλήθεια είναι πως είχα βάλει πολλά κιλά. Με στεναχωρεί κάθε φορά που μου κάνουν αυτή την ερώτηση. Όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά και δεν μπορείς, τα βάζεις με τον εαυτό σου. Ξέρεις πόσες φορές ήθελα να πετάξω την ζυγαριά από το παράθυρο; Όταν λέω πως  χαίρομαι που η φωνή μου τουλάχιστον είναι καλά δεν είναι δικαιολογημένα, είναι απολογία» τόνισε στο ΟΚ. Η ίδια έχει χάσει αρκετά κιλά, ωστόσο: «Και όμως συνεχίζουν να γράφουν πως είμαι χοντρούλα. Είναι λίγο ρατσιστικό όλο αυτό. Δεν είμαι πλέον 20 χρονών ούτε προσπαθώ να είμαι. Στα 19 μου έχασα πολλά κιλά. Ειδικά στην Eurovision το 2001 στην Κοπεγχάγη μέσα σε 10 μέρες είχα χάσει πέντε κιλά. Από το άγχος μου δεν μπορούσα ούτε να φάω ούτε να κοιμηθώ. Αυτή την στιγμή είμαι γύρω στα 3,5 κιλά περισσότερα από όσο ήμουν στην Eurovision το 2005. Απλά από τότε που έχω βάλει στήθος και φαίνεται διαφορετικό το σώμα μου. Δεν το μετάνιωσα, αλλά αν έβαζα τον εαυτό μου ξανά στο χειρουργικό κρεβάτι, θα το είχα μικρύνει. Η αλήθεια είναι πως όταν τα έβαλα δεν ήταν τόσο μεγάλα, αλλά στην πορεία πάχυνα.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.