Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Χάρης Βαρθακούρης: «Αποκλείεται να συνεργαστώ ξανά με τον Γιάννη Πλούταρχο»

Ο Χάρης Βαρθακούρης μίλησε ανοιχτά για την κόντρα του με τον Γιάννη Πλούταρχο…
«Κάθε φορά που πιάνω αυτό το όνομα στο στόμα μου, ξέρω τι θα βρω μόλις γυρίσω σπίτι μου: 500 tweets και 800 μηνύματα στο Facebook που με βρίζουν! Αλλά, τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή», είπε ο Χάρης Βαρθακούρης που βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη».
Όπως είπε αυτό που τον πείραξε πιο πολύ είναι ότι ο ίδιος ο Γιάννης Πλούταρχος περίμενε να τον ενημερώσει για την τύχη των τραγουδιών του αλλά αντίθετα το έμαθε από τρίτα πρόσωπα. «Ο ίδιος καλλιτέχνης μου το έχει ξανακάνει αυτό, με δύο τραγούδια το 2002. Ήμουν μαθημένος σε αυτή τη συμπεριφορά, αλλά δεν έβαλα μυαλό», ενώ όπως στην συνέχεια είπε το ένα από τα δύο τραγούδια το είχε «κάψει» αφού το είχε τραγουδήσει ήδη σε μία live εμφάνιση του στην Θεσσαλονίκη.
«Έγραψα ένα tweet πάνω στα νεύρα μου, δεν τον ανέφερα ονομαστικά. Ήταν μία χαζομάρα που την έγραψα για να την καταλάβω μόνο εγώ, για να ξεσπάσω… Αν είχε περάσει ντούκου, θα το είχα αφήσει κι εγώ. Αλλά δυστυχώς, μου απάντησαν και μπήκα στο τρυπάκι να συνεχίσω. Ποτέ, όμως, δεν έγραψα το όνομά του», είπε για τα μηνύματα που έγραψε ο ίδιος στο twitter.
Στο τέλος είπε χαρακτηριστικά: «φαντάζομαι του είπαν βγες να πεις κάτι… Το εκ των υστέρων “συγνώμη” δεν με αφορά. Αφού δεν θα έμπαινε το τραγούδι, εγώ περίμενα να με πάρει ο ίδιος και να μου το πει. Αυτά τα εκ του ασφαλούς “θα μπει στο repackaging” και διάφορα τέτοια, τα ακούω βερεσέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.