Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Δήμος Αναστασιάδης: «Θα ήθελα πολύ να δώσω τραγούδι στην Πάολα αλλά..»

Μπορεί αυτή την περίοδο να είναι στον στρατό, αλλά τα καλλιτεχνικά του σχέδια δεν έχουν σταματήσει!
Ο Δήμος Αναστασιάδης σε πρόσφατη συνέντευξη του μιλάει για τον στρατό αλλά και τα επόμενα σχέδια του. Όπως δήλωσε ο ίδιος θα ήθελε στο μέλλον να δώσει ένα τραγούδι στην Πάολα γιατί πιστεύει ότι το έχει. Επίσης, απαντάει και σε όλους αυτούς που κατηγοριοποιούν την μουσική και λέει ότι η μουσική είναι μια. Είπε στον Πέτρο Κωστόπουλο:
«Θα ήθελα πολύ να δώσω τραγούδι στην Πάολα. Με ενέπνευσε πάρα πολύ η φωνή της Πάολας. Καταρχάς, μου αρέσει πάρα πολύ η φωνή της. Δεν βάζω αυτή τραγουδάει αυτό, αυτός τραγουδάει το άλλο. Όλα είναι μουσική και από την στιγμή που έχεις το εργαλείο, που θεωρώ ότι η Πάολα το έχει και πάρα πολύ καλά, θα της έδινα σαφέστατα ένα κομμάτι. Αλλά το θέμα είναι τι κομμάτι θα της έδινα εγώ! Όχι τι κομμάτι θα έλεγε. Εγώ θα της έδινα αυτό που γράφω εγώ, και να το γυρίσει σε μπουζούκι θα είναι δικό της.»
Τέλος, αποκαλύπτει ότι έχει γράψει ένα τραγούδι για τον στρατό!
«Κάτι γράψαμε για τον στρατό! Δεν το έπαιξα στον στρατό γιατί θα με κοροϊδεύουν! Το λέω γιατί μέσα το τραγούδι λέει ‘σκοπιά εδώ, σκοπιά εκεί’, και εγώ δεν έχω κάνει καμία σκοπιά μέχρι στιγμή.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.