Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Πάολα: «Με ρωτούν αν έβαλα στήθος. Ε, δεν φαίνεται;»

Μία εκ βαθέων εξομολόγηση κάνει η Πάολα η οποία ξεκαθαρίζει επίσης τι είναι αλήθεια και τι ψέματα σε ό,τι έχει να κάνει με όσα λέγονται για εκείνη.
«Οι δημοσιογράφοι κάνουν τη δουλειά τους. Με ρωτούν αν έβαλα στήθος. Ε, δεν φαίνεται; Γιατί; Έχασα απότομα γύρω στα έξι κιλά κι ενώ ανέκαθεν είχα μεγάλο στήθος δεν ένιωθα καλά γιατί μειώθηκε, δεν μου ταίριαζαν τα ρούχα μου» λέει η τραγουδίστρια και συνεχίζει στο People: «Αυτά για την ανορεξία και την ηλικία με στενοχωρούν γιατί σκέφτομαι τη μαμά μου. Πώς αισθάνεται εκείνη όταν τα ακούει. Λένε ότι είμαι 38 χρονών με τρία παιδιά. Αναλήθειες. Αλλά δεν θα μπω στη λογική να απαντήσω. Δεν θα πω ότι προστατεύω την προσωπική μου ζωή. Απλώς ζω φυσιολογικά. Να πάρω τηλέφωνο παπαράτσι; Αυτά είναι κανιβαλίστικα. Άσε που δεν ξέρω και κανέναν».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.