Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Γιάννης Βαρδής: «Μου χαμήλωναν μικρόφωνα γιατί ήμουν ο γιος του Βαρδή»

Για τον πόλεμο που έχει δεχτεί έως τώρα στην καριέρα του εξαιτίας του ότι ήταν γιος του Αντώνη Βαρδή, μίλησε ο Γιάννης Βαρδής.
«Ναι, από ανθρώπους που ποτέ δεν πίστεψαν σε μένα. Υπήρχε πάντοτε μια ζήλια του τύπου: «γιατί αυτός και όχι εγώ». Θέλει αρκετή προσωπική δουλειά όποιος και αν είσαι ή αν λέγεσαι για να υπάρξεις. Ξέρω πολλά παιδιά καλλιτεχνών που μπήκαν στον χώρο εύκολα και δεν υπάρχουν πουθενά στον χάρτη» τόνισε στο περιοδικό ΕΓΩ και συνέχισε αναφορικά με το αν ένιωσε προκατάληψη στον τρόπο που τον αντιμετώπιζαν: «Ναι. Είναι ένας χώρος ανταγωνιστικός που δεν είναι δίκαιος. Προσωπικά ποτέ δεν πάτησα πάνω σε κάποιον, δεν εκμεταλλεύτηκα μια κατάσταση, δεν υποβίβασα έναν συνεργάτη μου. Πάντα ήμουν ακριβοδίκαιο, γιατί έτσι έμαθα από το σπίτι μου. Θεωρώ ότι ο καθένας έχει την ευκαιρία του. Έχω συνεργαστεί με ανθρώπους πολύ μεγαλύτερου βεληνεκούς, με καλύτερη καριέρα από την δική μου και διέκρινα ζήλια και προσπάθεια υποβάθμισής μου. Εγώ ξέρω τι είμαι, γνωρίζω τι τραγούδια έχω πει και θεωρώ πως και ο κόσμος καταλαβαίνει. Αυτό είναι το μοναδικό μου «όπλο». Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Το επόμενο βήμα θα ήταν να φύγω από την δουλειά. Είμαι όμως στρατιώτης.» Στεναχωρήθηκε όταν συνέβαιναν τέτοια περιστατικά; «Πολύ. Και με όσα έγραφαν τα έντυπα κατά καιρούς στεναχωριόμουν με αποτέλεσμα να κλείνομαι στον εαυτό μου. Πολλές φορές σκέφτομαι: «Γιατί να μην μπορώ να κάνω παρέα με ανθρώπους του χώρου;»  Πρέπει να βρίσκω φίλους μόνο εκτός χώρου για να είμαι ο εαυτός μου και να αντιμετωπίζω τον άλλο δίκαια;» Θεωρεί ότι τον πρόδωσαν; «Ναι. Με έριχναν καλλιτεχνικά όσο μπορούσαν, μείωναν τον χρόνο μου σε μια δουλειά, χαμήλωναν μικρόφωνα. Και πριν από πέντε χρόνια που δούλευα στην Αθήνα. ‘Ήταν από τις τελευταίες συνεργασίες μου σε μαγαζιά. Έπειτα το πήρα πάνω μου, έφτιαξα μια μπάντα και γυρνούσα σε μπαράκια, κλαμπάκια, θέατρα. Δεν ήθελα να χαλώ άλλο την ψυχοσύνθεσή μου. Από τότε που το έπραξα περνώ υπέροχα, ευχάριστα, απροβλημάτιστα.» Πώς λειτούργησε όταν αντιλήφθηκε ότι του κλείνανε το μικρόφωνο; «Ερχόντουσαν διάφοροι φίλοι μου που τους εμπιστεύομαι απόλυτα και μου έλεγαν: «υπάρχει διαφορά στην ένταση». Δεν μπορούσα να κάνω κάτι και είπα: «Δουλειά είναι θα τελειώσει. Δώστε το μέγιστο του εαυτού σου. Βέβαια όταν σταμάτησε η συνεργασία μου είπαν ότι είμαι ο καλύτερος από όλους.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.