Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Chris Brown - Rihanna: Το τέλος μιας σχέσης και οι αποκαλυπτικές δηλώσεις του συντρόφου της!

Πήγαν, ήρθαν, τα βρήκαν, ξαναχώρισαν... σκέτη ζαλάδα ήταν ο θυελλώδης έρωτας του Chris Brown και της Rihanna, ο οποίος τελικά έλαβε... τέλος!
Ο ίδιος ο Chris Brown ανακοίνωσε τον χωρισμό τους λέγοντας: «Στο τέλος της ημέρας, η Ριάνα είναι ένα νεαρό κορίτσι. Και εγώ δεν μπορώ να επικεντρώνω όλη μου την ενέργεια στο να το παίζω σύζυγος σε κάποια τόσο νέα. Στην τελική και εγώ νέος είμαι. Θεωρώ ότι πρέπει να το αφήσω όλο αυτό πίσω μου και να προσπαθήσω να γίνω όσο καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου μπορώ, αντί να ανησυχώ ποιόν κουβαλάω μαζί μου στο τσεπάκι μου», είπε χαρακτηριστικά ακολουθώντας ουσιαστικά την συμβουλή του πατέρα του, που είχε πει πως αν αυτή η σχέση συνεχιστεί δεν θα έχει καλό τέλος. «Πάντα θα υπάρχει αγάπη μεταξύ μας, απλά πρέπει εγώ να κάνω ότι έχω να κάνω και εκείνη το ίδιο. Αυτή την στιγμή έχουμε διαφορετικές ανάγκες και θέλω», κατέληξε ενώ αναμένουμε την απάντηση της ποπ σταρ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.