Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Eurovision 2013: Δέσποινα Ολυμπίου: «Δεν πάω να κάνω διεθνή καριέρα, αλλά να εκπροσωπήσω το νησί μου»

Μόλις μια ημέρα πριν την εμφάνιση της στον ημιτελικό της φετινής Eurovision στο Μάλμο, η Δέσποινα Ολυμπίου σχολιάζει την πιθανότητα που δεν θα υπάρξουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
«Εάν το αποτέλεσμα δεν είναι καλό θα συνεχίσω την πορεία μου. Εάν πάλι είναι καλό θα συνεχίσω την πορεία μου. Εξάλλου δεν απασχολώ την επικαιρότητα ιδιαιτέρως. Κάνω αυτό που αγαπώ όσο πιο ήσυχα γίνεται. Δεν πάω να κάνω διεθνή καριέρα, αλλά να εκπροσωπήσω το νησί μου», λέει στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει μιλώντας για την επιλογή του τραγουδιού που είναι εξ' ολοκλήρου στα Ελληνικά. «Εγώ επιλέγω τα ελληνικά γιατί με αυτή τη γλώσσα ξέρω να εκφράζομαι καλύτερα. Αυτήν αγαπώ περισσότερο, με αυτήν μεγάλωσα, με αυτήν έμαθα και αυτή είμαι. Δεν υπάρχει κανένα κρυφό μήνυμα πίσω από τις λέξεις παρά μόνο αυτό που δηλώνει ο στίχος του τραγουδιού. Τις διασκευές τις άλλες τις κάναμε γιατί μας άρεσαν. Η Ισπανία για παράδειγμα δε μας ψηφίζει στον πρώτο ημιτελικό. Ήταν μια αυθόρμητη απόφαση που πήραμε μαζί με τους δημιουργούς του τραγουδιού και εφόσον δεν είχα πρόβλημα προφοράς το κάναμε. Θέλαμε να δώσουμε κάτι διαφορετικό που να προσθέτει στο cd single, που ετοιμάστηκε από τη Sony music για τους σκοπούς της φετινής μας συμμετοχής», καταλήγει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.