Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Νίκος Γκάνος: «Θα το επιθυμούσα πάρα πολύ να εκπροσωπήσω την χώρα στην Eurovision»

Ο Νίκος Γκάνος ξεκίνησε κάνοντας μία αγγλόφωνη επιτυχία. Θα ήθελε να εκπροσωπήσει την χώρα στην Eurovision;
«Θα το επιθυμούσα πάρα πολύ να εκπροσωπήσω την χώρα στην Eurovision» τόνισε σε συνέντευξή του στο Super TV. 'Έτυχε στην πορεία των ετών, να έχει μία πρόταση από την ΕΡΤ; «Επίσημα από την ΕΡΤ δε μου έχει γίνει κάποια πρόταση. Στο παρελθόν όμως έχω εκφράσει στην εταιρία μου την επιθυμία μου να πάω.» Πώς του φαίνεται η φετινή ελληνική συμμετοχή; «Μου άρεσε πάρα πολύ. Νομίζω ότι από τα τραγούδια που διαγωνίστηκαν μας εκπροσωπεί το καλύτερο.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.