Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Γιώργος Σαμπάνης: «Μπορώ να σκέφτομαι με αγάπη τις σχέσεις που πέρασαν από τη ζωή μου»

Ο Γιώργος Σαμπάνης είναι σταθερός στις απόψεις του.
Ο τραγουδιστής είχε δηλώσει στο παρελθόν «προς Θεού όχι έρωτας» και το έχει κρατήσει. «Για έναν άντρα που σέβεται τον εαυτό του, η καρδιά του δεν είναι αστεία υπόθεση. Δεν πιστεύω σε όσους ερωτεύονται κάθε λίγο και λιγάκι. Είναι πολύ δύσκολο να γίνει το θαύμα όταν δυο άνθρωποι έχουν χημεία μεταξύ τους. Όταν όμως ερωτευτείς και τα πράγματα δεν πάνε όπως τα είχες ονειρευτεί, περνάς μετά ένα διάστημα που είσαι μόνος σου, ελπίζεις μεν, αλλά είναι δύσκολο να εμφανιστεί ξανά το ίδιο συναίσθημα», δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε: «Έχω φτάσει σε ένα σημείο που μπορώ να σκέφτομαι με αγάπη τις σχέσεις που πέρασαν από τη ζωή μου. Θέλω να είναι ευτυχισμένες, να είναι καλά και να δημιουργούν. Δεν είχα καμιά «κακιά» γυναίκα δίπλα μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.