Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Ελεονώρα Ζουγανέλη: «Έχω καιρό τώρα μπει στην διαδικασία να αλλάξω δραστικά τον τρόπο της ζωής μου»

Τι ήταν αυτό που οδήγησε την Ελεονώρα Ζουγανέλη στην «Μετακόμιση»; Ποιους λόγους έχει για να θέλει να αλλάξει «περιβάλλον» και «παρέες»;
«Η ζωή κυλάει και δεν ρωτάει ποτέ ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να πας παρακάτω. Κατ’ αρχάς σε προσωπικό επίπεδο έχω καιρό τώρα μπει στην διαδικασία να αλλάξω δραστικά τον τρόπο της ζωής μου. Η αναζήτηση του κατάλληλου χρόνου και χώρου για να μετακομίσω από το πατρικό μου στο κέντρο της Αθήνας συνοδεύτηκε από την ανάγκη μου να δοκιμάσω έναν διαφορετικό πιο «φυσικό» ενορχηστρωτικά ήχο και στην δισκογραφία και να ψαχτώ πάνω σε διαφορετικά είδη μουσικής, παρέα με νέους δημιουργούς» τόνισε στην Real.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.