Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Κέλλυ Κελεκίδου: «Έχω μάθει τις επιλογές μου να τις υποστηρίζω και να τις στηρίζω»

Για το διάστημα που απείχε από τα καλλιτεχνικά δρώμενα, την επιλογή της να μείνει εκτός και αν αυτό της «στοίχισε» μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Κέλλυ Κελεκίδου.
«Προτίμησα να μείνω για ένα χρονικό διάστημα στο σπίτι μου να μεγαλώσω το γιό μου. Τώρα ξαναμπήκα σε δημιουργική φάση και επανέρχομαι δυναμικά. Δεν ένιωσα να απουσιάζω γιατί έκανα κάτι πιο σημαντικό, μεγάλωνα το παιδί μου. Ήταν επιλογή μου κι έχω μάθει τις επιλογές μου να τις υποστηρίζω και να τις στηρίζω», λέει η τραγουδίστρια στο περιοδικό You. Όσο για το αν αυτό κόστισε στην καριέρα της; «Μπορεί να μου κόστισε αλλά δεν ο υπολόγισα, ο ρόλος της μητέρας ήταν πιο σημαντικός για εμένα», λέει ενώ τονίζει πως δεν θα άφηνε το τραγούδι για την οικογένεια. «Όχι ποτέ. Δουλεύω 17 περίπου χρόνια και αυτό με ισορροπεί και ως χαρακτήρα και ως άνθρωπο. Απλώς θεωρώ πως κάποιες φορές καλό είναι να κάνουμε μερικά διαλείμματα γιατί όταν είσαι μέσα σε αυτόν τον τυφώνα πολλές φορές δεν βλέπεις τα πράγματα όπως πρέπει να τα δεις».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.