Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Κέλλυ Κελεκίδου: Πώς είναι για μια γυναίκα να είναι παντρεμένη με έναν άντρα από τον ίδιο χώρο με εκείνη;

Πώς είναι για μια γυναίκα να είναι παντρεμένη με έναν άντρα από τον ίδιο χώρο με εκείνη;
«Ο Νίκος έχει μεγαλύτερη πορεία στον χώρο από την δική μου και εγώ δεν είμαι ανταγωνιστική γενικότερα… Πώς θα ήμουν λοιπόν απέναντι σε έναν δικό μου άνθρωπο; Είναι ένας μεγάλος καλλιτέχνης και θέλω το καλό του, χαίρομαι με την επιτυχία του. Δεν είναι βέβαια εύκολη η ζωή με έναν καλλιτέχνη γιατί και οι δυο έχουμε τις δικές μας ανασφάλειες, τα δικά μας άγχη, οπότε πολλές φορές ναι μεν συμμερίζεται ο ένας τον άλλο αλλά από την άλλη θα ήθελες να έκανε ο άντρας σου μια άλλη δουλειά για να είσαι λίγο πιο χαλαρή» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις της σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό You η Κέλλυ Κελεκίδου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.