Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Αντώνης Ρέμος: «Δεν μπορείς ποτέ να μισήσεις κάποιον άνθρωπο που έχεις αγαπήσει πολύ»

Ο Αντώνης Ρέμος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν υπάρχει το αιώνιο «σ'αγαπώ».
«Το "σ' αγαπώ" είναι από μόνο του αιώνιο. Κατά τη δική μου άποψη, δεν μπορείς ποτέ να μισήσεις κάποιον άνθρωπο που έχεις αγαπήσει πολύ. Η αγάπη δεν φεύγει ποτέ. Ακόμα κι αν η ζωή τα φέρει έτσι και χωρίσεις με έναν άνθρωπο, αφού τον έχεις αγαπήσει, θέλεις πάντα να μαθαίνεις ότι είναι καλά, ότι είναι ευτυχισμένος». Όσο για το αν έχει κλάψει πολύ στη ζωή του είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»: «Δεν έχω κλάψει πολλές φορές στη ζωή μου, έχω πονέσει περισσότερο από ό,τι έχω κλάψει. Δεν είναι μια διαδικασία που μου ταιριάζει το κλάμα. Αναγνωρίζω ότι βοηθά στην εκτόνωση, αλλά δεν μου βγαίνει εύκολα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.