Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Έχω βαρεθεί πια να με λένε Τζον Τζον!»

 Ο Κώστας Μαρτάκης σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε πώς από χαμηλών τόνων μεταμορφώθηκε σε έναν άλλο άνθρωπο με πολύ χιούμορ.
«Πάντα έτσι ήμουν. Καραγκιόζης! Εσείς δεν το ξέρατε. Ανέκαθεν του γιατρού, γι'αυτό και με κρατούσαν λίγο πίσω στο παρελθόν. Για να μην φανερωθεί η αληθινή μου φύση, πως ήμουν ένα νούμερο δηλαδή και αδυνατούσα να συγκρατηθώ ώρες ώρες. Έπειτα όταν είχα πρωτοβγεί δεν ήξερα τα κατατόπια και φοβόμουν. Ήθελα λοιπόν να προστατέψω τον εαυτό μου, γι'αυτό έμοιαζα και ήμουν είναι η αλήθεια κλειστός». Όσο για το αν φοβάται μη χάσει όλη αυτή τη λάμψη μεγαλώνοντας είπε στο περιοδικό «Τηλέραμα»: «Ίσα, ίσα που ανυπομονώ επιτέλους να μεγαλώσω! Να ωριμάσω. Να τσαλακωθεί λίγο αυτή η μούρη. Έχω βαρεθεί πια να με λένε Τζον Τζον! Δεν ξέρω, ίσως αργότερα όταν έρθουν οι ρυτίδες να πω: "Ρε συ το βλακείες έλεγες πριν πως θες να μεγαλώσεις;". Τώρα όμως ναι, ανυπομονώ να ξεφορτωθώ αυτή τη φάτσα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.