Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Κατερίνα Στανίση: «Μου ‘χαν κλείσει πόρτες και ξαφνικά με θυμήθηκαν λόγω διαφήμισης»

Η Κατερίνα Στανίση βρίσκεται αρκετά χρόνια στον χώρο του τραγουδιού.
Βέβαια, υπήρξαν άνθρωποι που της έκλεισαν την πόρτα και η τραγουδίστρια δείχνει να μην ξεχνάει ποιοι της στάθηκαν και ποιοι όχι. Η διαφήμιση που πήρε μέρος προκάλεσε αντιδράσεις, αλλά η ίδια δεν το μετάνιωσε. «Όχι μόνο δεν το μετάνιωσα για την διαφήμιση, αλλά το καταχάρηκα. Μπορεί να υπήρξαν διάφορες αντιδράσεις, αλλά αυτό είναι λογικό. Ότι ακούγεται πολύ , πάντα το πολεμάνε. Μετά τη διαφήμιση «ανέβηκαν» ακόμα περισσότερο οι «μετοχές». Μοιράστηκαν 500.000 cds με τα τραγούδια μου. Με μάθανε ακόμα και τα παιδιά. Η διαφήμιση ήταν αυθεντική και μόνο καλό μου έκανε. Μετά την διαφήμιση με θυμήθηκαν άνθρωποι που κάποτε μου είχαν κλείσει πόρτες στα μούτρα. Και τώρα ξαφνικά με θυμήθηκαν λόγω της διαφήμισης, γιατί όλοι αυτοί έφαγαν ψωμί από την Στανίση», δήλωσε στην newsη τραγουδίστρια και συνέχισε: «Και εγώ λοιπόν τους έκλεισα την πόρτα. Ο μόνος που με υποστήριξε γιατί το πίστευε, ήταν ο Κραουνάκης. Όσο μας έθαβαν τόσο ανέβαινε η διαφήμιση».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.