Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Το μήνυμα του Στέλιου Ρόκκου στους παπαράτσι!

Το δικό του μήνυμα, πάντα με δόση χιούμορ, έστειλε ο Στέλιος Ρόκκος, μέσα από τηλεοπτική εκπομπή στους παπαράτσι!
«Τσαντίζομαι με μένα όταν είμαι ατημέλητος. Πείτε μου κι εσείς "έρχομαι να σε βγάλω φωτογραφία" να μην είμαι έτσι. Με νευριάζει να κρύβεστε πίσω από τα δέντρα. Να έρχεστε κοντά μου να πίνουμε και καφέ μαζί», είπε χαριτολογώντας ενώ αποκάλυψε γιατί κάνει τα τατουάζ του! «Τα τατουάζ τα κάνω για τα παιδιά μου. Ο γιος μου ο μεγάλος είναι αντιδραστικός και ξέρω πως ότι κάνω δεν το κάνει. Με αυτό κατάφερα τα παιδιά μου να μην έχουν κανένα τατουάζ. Δεν μου αρέσουν αυτά που έχω πάνω μου αλλά τα έκανα για αυτό τον λόγο», είπε ο τραγουδιστής στην εκπομπή FThisTv.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.