Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Γιώργος Γιαννιάς: «Δεν κρύβω την σχέση μου ούτε ντρέπομαι για εκείνη»

Γιατί δεν αφήνει ο Γιώργος Γιαννιάς το lifestyleνα μπει στην ζωή του;
«Γιατί πολύ απλά δεν ξέρω να το κάνω. Δεν έχω αφιερώσει ποτέ χρόνο για να μάθω πώς παίζεται αυτό το παιχνίδι. Και είμαι σίγουρος ότι ο Αντώνης Ρέμος δεν το κάνει επίτηδες γιατί δεν έχει καμία ανάγκη την προβολή, ωστόσο υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που χαίρονται να βλέπουν τους εαυτούς τους στα εξώφυλλα» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Hello. Γιατί αρνείται πεισματικά να φωτογραφηθεί με την αγαπημένη του; «Γιατί δεν μου αρέσει να εκθέτω την προσωπική μου ζωή. Δεν θέλω να περάσει ούτε για ένα λεπτό στο νου κάποιου ανθρώπου που ακούει τα τραγούδια μου ότι μπορεί να «πουλήσω» τις προσωπικές μου στιγμές για να φανώ περισσότερο». Φοβήθηκε να δημοσιοποιήσει την σχέση του μήπως και χάσει τις θαυμάστριές του; «Ο ένας και μοναδικός λόγος που δεν μου αρέσει να μιλάω για την σχέση μου είναι επειδή δεν νιώθω άνετα. Δεν κρύβω την σχέση μου ούτε ντρέπομαι για εκείνη. Η επιλογή μου είμαι εγώ!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.