Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Γιώργος Γιαννιάς: «Παλαιότερα όταν γνώριζα κάποιον πίστευα αμέσως σε όσα μου έλεγε»

Πώς είναι ως άνθρωπος ο Γιώργος Γιαννιάς;
«Αν και είμαι πολύ κοινωνικός και ανοιχτός άνθρωπος δεν κρύβω ότι είμαι λίγο καχύποπτος. Παλαιότερα όταν γνώριζα κάποιον πίστευα αμέσως σε όσα μου έλεγε. Τώρα πλέον δίνω πολύ περισσότερο χρόνο για να συνειδητοποιήσω εάν μου λέει ψέματα» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Hello. Υπάρχου στιγμές που δεν θέλει να υπάρχει κανένας δίπλα του; «Βέβαια υπάρχουν. Όταν δεν είμαι καλά σκέφτομαι την οικογένειά μου και τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Όταν είναι καλά αυτοί, δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.