Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Τι είναι για την Ελεωνόρα Ζουγανέλη το στιλ;

 Είναι από τις τραγουδίστριες που δεν φοβούνται να αλλάξουν συχνά το στιλ τους. Πειραματίζεται, τόσο μουσικά όσο και ενδυματολογικά πολύ με συχνές εναλλαγές που ξαφνιάζουν.
Σίγουρα η Ελεωνόρα Ζουγανέλη έχει το δικό της στιλ και ξέρει να το υποστηρίξει.
«Το στιλ για μένα έχει να κάνει με ένα σύνολο πραγμάτων. Όχι μόνο με τα ρούχα, τα μαλλιά ή την εμφάνισή μου. Έτσι και με το τραγούδι, θέλω να λέω τραγούδια που να μου λένε κάτι στην ψυχή μου. Και ως ακροάτρια έχω περάσει από διαφορετικά ήδη μουσικής, δεν είμαι «κολλημένη» με ένα συγκεκριμένο ύφος. Δεν έχω νιώσει ποτέ ποπ. Γιατί δεν είμαι και ως άνθρωπος ποπ είδωλο» δήλωσε η ίδια στο πειροδικό ΕΓΩ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.