Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Ελεονώρα Ζουγανέλη: «Δεν μου λείπει ο έρωτας»

Την καλύτερη φάση της ζωής της περνά η Ελεονώρα Ζουγανέλη.
Η τραγουδίστρια μετά την επιτυχία του δίσκου της «Μετακόμιση τώρα», ετοιμάζει και την δική της μετακόμιση. «Έγιναν πάρα πολλές αλλαγές στη ζωή μου. Η δισκογραφική «Μετακόμιση» ακολουθεί τη δική μου, προσωπική μετακόμιση. Είμαι σε μια φάση που απολαμβάνω την καινούρια μου ζωή», λέει στο περιοδικό Like και καταλήγει αποκαλύπτοντας πως δεν της λείπει ένας έρωτας. «Δεν μου λείπει. Τον έρωτα δεν μπορεί κανείς να στον απαγορεύσει, ούτε να στον επιβάλλει. Ο έρωτας είναι μεταξύ δυο ανθρώπων και έρχεται όταν είναι να έρθει».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.