Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Έλενα Παπαρίζου “Είμαι άνθρωπος, δε μπορώ να το παίζω συνέχεια σταρ του πενταγράμμου”

Για τη νέα της δισκογραφική δουλειά, το παρελθόν, τη Eurovision αλλά και για την ομοφυλοφυλία μίλησε η Έλενα Παπαρίζου στο τελευταίο “ΤΕΤ-Α-ΤΕΤ” με τον Τάσο Τρύφωνος.
Για το νέο της album “Τι ώρα θα βγούμε” δήλωσε: “Νομίζω οτι ηχογραφούσα, και επειδή κάναμε πάρα πολλά demos, τα 15 τραγούδια μου φάνηκαν πολύ λίγα. Εύχομαι ο κόσμος να το απολαύσει, όπως έκανα κι εγώ κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων”.
Ακόμα μίλησε και για την περίοδο που βρισκόταν στη Σουηδία και το φόβο της με τα μέσα μεταφοράς. “Δεν έχω πάρει δίπλωμα οδήγησης, θα έπρεπε να το πάρω από τα 18, τώρα που είμαι 31 ίσως μ’έχει πιάσει λίγο φόβος. Στη Σουηδία, έκανα ένα πράγμα που είχα να το κάνω από τα 16 μου. Πήρα ένα εισιτήριο για το τραμ και έκανα 2 στάσεις, μου έκανε τρομερή εντύπωση, για τον εαυτό μου!”
Σε ότι αφορά τη γκρίζα περίοδο στη ζωή της, μετά το χαμό του πατέρα της ανέφερε πως “Δε ντρέπομαι να μιλήσω για κάτι, είμαι άνθρωπος, δε μπορώ μονίμως να κάθομαι να το παίζω σταρ του πενταγράμμου, δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να τσαλακώνεσαι. Αν κάτσω με ένα μικρό παιδάκι και αρχίζω να παίζω, δε θα τσαλακωθώ; Όταν ανεβαίνω στη σκηνή, τότε είμαι στημένη, γιατί το απαιτεί η δουλειά. Όταν κατεβαίνω από τη δουλειά, θέλω η Παπαρίζου να είναι εκεί, και η Έλενα από κάτω.”
Για το τολμηρό εξώφυλλο στη LiFo με την Courtney είπε πως “Ήταν ένα απλό φιλί στο στόμα, η Courtney είναι πολύ φίλη μου. Γενικότερα είμαι εναντίον του ρατσισμού. Καλοί και κακοί άνθρωποι υπάρχουν παντού.” ενώ στην ερώτηση του Τάσου Τρύφωνος για το αν της την έχει πέσει άτομο του ίδιου φύλου η ίδια παραδέχτηκε “Μου την έχουν πέσει και 2 νικήτριες της Eurovision, δεν έχω πρόβλημα, απλά δίνω να καταλάβει ο άλλος τι ακριβώς θέλω, χωρίς να τον διώχνω από την παρέα μου”
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.