Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Νιώθω καλά με τον εαυτό μου και δεν φοβάμαι να μείνω μαζί του

Πώς λειτουργεί η Ελεωνόρα Ζουγανέλη σε έναν χωρισμό; Εγωιστικά; Με αξιοπρέπεια ή αλλιώς;
 Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε γι' αυτό θέμα σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ. «Δεν λειτουργώ εγωιστικά, απλά το βιώνω. Είτε είναι πόνος, είτε θυμός. Μετά φεύγει από μόνο του».
-Σε ένα χωρισμό φεύγετε με αξιοπρέπεια χωρίς να γυρίσετε να κοιτάξετε πίσω σας;
«Φεύγω χωρίς να κοιτάξω πίσω. Ζω το κενό αυτό που δημιουργείται. Το κενό είναι άδειασμα, νιώθεις ανασφάλεια, αλλά το ζω μέχρι να περάσω στο στάδιο της αναπροσαρμογής».
-Υπήρξε στιγμή που θέλατε να μείνετε μόνη σας, να απομονωθείτε από όλους και από όλα;
«Νιώθω καλά με τον εαυτό μου και δεν φοβάμαι να μείνω μαζί του. Το τελευταίο διάστημα έχω μια τάση να μην βγαίνω συχνά, αλλά από χαρά, γιατί μου αρέσει το νέο μου σπίτι! Αλλά τελείως μόνη μου δεν έχω μείνει. Βάζω και άλλους ανθρώπους, είτε στον πόνο είτε στο άγχος μου. Έχω πολλούς φίλους



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.