Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Άννα Βίσση: «Αν δεν δουλέψω δεν θα μπορώ να εξασφαλίσω ούτε καν το προσεχές μέλλον μου»

Στην οικονομική της κατάσταση αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Άννα Βίσση.
«Δεν υπήρξα ποτέ δέσμια του χρήματος. Δεν φρόντισα ποτέ τον εαυτό μου οικονομικά, γιατί δεν με θεωρώ πονηρή σε αυτόν τον τομέα, ούτε και ταλαντούχα. Ίσως αυτή να είναι τελικά και η απόδειξη ότι είμαι καλλιτέχνης. Και για να είμαι ειλικρινής, αν δεν δουλέψω δεν θα μπορώ να εξασφαλίσω ούτε καν το προσεχές μέλλον μου», δήλωσε η τραγουδίστρια στο «Down Town Κύπρου» και συνέχισε: «Πέρασα δύσκολα. Με όλες αυτές τις δίκες και τους δικηγόρους, δυστυχώς, έχασα πολλά χρήματα που θα μπορούσα να έχω σήμερα και να μου προσφέρουν μια μεγαλύτερη ασφάλεια. Θα μου άξιζε, άλλωστε, ύστερα από 40 χρόνια δουλειάς».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.