Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Μαντώ: «Καλοθελητές πάντα υπάρχουν»

Τι απαντά στις αρνητικές κριτικές και σχόλια για το σόου «YourFaceSoundsFamiliar» η Μαντώ; 
«Υπάρχει κάτι που δεν επιδέχεται αρνητικές κριτικές; Καλοθελητές πάντα υπάρχουν. Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Το θέμα είναι αν περνά καλά ο κόσμος και εγώ αυτό που εισπράττω στην καθημερινότητά μου είναι αυτό. Με σταματά ο κόσμος και μου λέει «Σας ευχαριστούμε, περιμένουμε πώς και πώς την Κυριακή να δούμε το σόου». Αυτό είναι και το ζητούμενο του προγράμματος. Η διασκέδαση του κόσμου» τόνισε στο TVΈθνος. Πώς είναι οι σχέσεις των διαγωνιζόμενων πίσω απ' τις κάμερες; «Άψογες! Πολύ ωραίο κλίμα.» Στα πρώτα της βήματα έκανε κάποιες προσπάθειες στην Αμερική. Το μετάνιωσε που δεν συνέχισε εκεί; «Ήταν κάτι που έκανε το κύκλο του. Το προσπάθησα, ίσως τότε δεν ήταν κατάλληλες οι συνθήκες, επέστρεψα στη χώρα μου όπου ένιωθα όμορφα και οικεία. Ξένος σε μια ξένη χώρα δεν είναι ό,τι καλύτερο. Αν μου δινόταν ξανά η ευκαιρία όμως, θα το έκανα και πάλι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.