Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Μαρινέλλα: «Με φοβίζουν οι άφωνες»

«Οι άφωνες. Είναι ίδιες όλες», απαντά η Μαρινέλλα όταν την ρωτούν τι είναι που την φοβίζει στη δουλειά της.
«Σαν να βγήκαν από εργοστάσιο του Μάο Τσε Τουνγκ. Βάζουν τους 20ποντους κοθόρνους, φοράνε το μίνι και τα μπλουζάκια με τα στρας, πετάνε έξω τους κοιλιακούς και όποιον πάρει ο χάρος», λέει στη Real και συνεχίζει μιλώντας εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους έγινε τραγουδίστρια. «Από μικρή έπαιζα ρόλους, τραγούδαγα και χόρευα συνέχεια. Από τότε μέχρι και σήμερα η καριέρα μου δεν διεκόπη πουθενά... Έτσι με γέννησε η μάνα μου. Ήμουν λίγο τσαχπινομπουρμπουλήθρα. Και το μικρότερο παιδί της οικογένειας. Είχα δέκα χρόνια διαφορά από τον μεγάλο. Δυστυχώς πέθαναν νωρίς τα αδέρφια μου κι έχουμε μείνει μόνο εγώ και η αδερφή μου. Δεν έχουμε χωρίσει τις ζωές μας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.