Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ρέμος: «O Νότης δεν θέλει να ξεκαβαλικέψει από εκεί που έχει κάτσει»

Η κόντρα ανάμεσα στον Αντώνη Ρέμο και τον Νότη Σφακιανάκη καλά κρατεί!
Ο Αντώνης Ρέμος ήταν καλεσμένος του Θέμη Γεωργαντά στον ραδιοφωνικό σταθμό "Δρόμος FM" και μίλησε μεταξύ άλλων για την περίφημη κόντρα του με τον Νότη Σφακιανάκη.
«Εγώ έτσι ένιωσα και του το έγραψα. Ο Νότης δε θέλει να ξεκαβαλικέψει από εκεί που έχει κάτσει. Εν πάσει περιπτώσει, σ' αυτόν τον γαλαξία που ζούμε, όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους, ακόμα και οι... εξωγήινοι. Ο Νότης το πήρε σοβαρά όλο αυτό. Είναι δυνατόν να τσιμπάει στα εύκολα δολώματα που του έριξε ο Γιώργος Λιάγκας; Κρίμα γιατί εγώ τον είχα για πιο άγριο ψάρι, αλλά είναι χάνος» είπε ο τραγουδιστής.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι την περασμένη εβδομάδα ο Νότης μίλησε για την κόντρα του με τον Ρέμο στο Πρωινό mou: "Εγώ έχω δικό μου κόλπο. Ο Ρέμος δεν είναι μεγάλο όνομα, μικρό είναι, δισύλλαβο. Δεν συνεργάζομαι με καλλιτέχνες καταξιωμένους, γιατί έχω δικό μου κόλπο. Έχω στήσει δική μου παντιέρα". Στην ερώτηση για το σχόλιο του Αντώνη Ρέμου είπε: "Χέστηκα τι θα βγάλει ο Ρέμος! Οι καλλιτέχνες έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Είναι υποχρεωμένοι να τα εκφράζουν. Εγώ λέω αυτά που θέλω και όποιος θέλει τα ακούει... Οι καλλιτέχνες είναι μπροστάρηδες. Οι Pink Floyd ήταν προφήτες. Δεν είναι τυχαίο αυτά που έχουν πει και έχουν κάνει κάποιοι καλλιτέχνες.... ".
Τέλος, ο Νότης Σφακιανάκης απευθύνθηκε στον Αντώνη Ρέμο: "Βρε Αντωνάκη μου, σ' εμένα; Πλάκα κάνεις; Ασχολήσου με τα δικά σου! Ο καθένας στα κυβικά του! Κατάλαβες; Μην τρελαθούμε, μικροί μεγάλοι στο ίδιο καφενείο"!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.