Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Γιώργος Μαζωνάκης: «Είναι “αναπηρία” που μέχρι τα 40 μου η μεγαλύτερή μου σχέση ήταν ένα χρόνο»

Ο Γιώργος Μαζωνάκης στα 40 του εξομολογείται ότι νιώθει «ανάπηρος» που η μεγαλύτερη σχέση του έχει κρατήσει έναν χρόνο.
Ωστόσο, πιστεύει ότι ποτέ δεν είναι αργά. «Ξεκίνησα πολύ μικρός αυτό που λέτε "καριέρα", έχασα "τεύχη" στα οποία άλλοι συνομήλικοι μου μεγάλωσαν πιο "φυσιολογικά". Η ζωή, όμως, έτσι είναι: κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Θα ήταν και άδικο και πληκτικό να κερδίζαμε στα πάντα. Πάντα υπάρχει, όμως, καιρός για να αναπληρώσεις, αρκεί να το θέλεις» και συνέχισε μιλώντας στο περιοδικό «DownTown της Κύπρου»: «Είναι και αναπηρία και δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω. Αλλά σας είπα, ποτέ δεν είναι αργά». Μήπως ήταν αυτός ο λόγος που ποτέ δεν έμαθε ο κόσμος κάποια σχέση του; «Όχι. Ο λόγος ήταν γιατί εμένα αυτές οι μπούρδες -ποιος, με ποια, πότε και πού- δεν με αφορούν. Πλήττω βαθύτατα με αυτές τις ιστορίες και προτιμώ να ξέρουν οι δικοί μου άνθρωποι τι κάνω στη ζωή μου και στο σπίτι μου. Θα βγω και θα πω στον κόσμο κάτι που τον αφορά, όχι κάτι που αφορά μόνο εμένα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.