Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Φουρέιρα: “Bίωσα το ρατσισμό λόγω της οικονομικής μου κατάστασης”

Η Ελένη Φουρέιρα σε συνέντευξή της μίλησε για τα παιδικά της χρόνια και την δύσκολη οικονομική κατάσταση της οικογένειάς της.
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε στο περιοδικό People: "Άρχισα να νιώθω ότι μου λείπουν πράγματα όταν ξεκίνησα το σχολείο. Ένιωθα ότι κάτι δεν πάει καλά και πολλές φορές ντρεπόμουν... Τα παιδιά ξέρεις, μπορούν να γίνουν πολύ σκληρά, να σε κοροϊδεύουν χωρίς να το αντιλαμβάνονται. Τότε, λοιπόν, μπορεί να το έριχνα σε μένα την ίδια, λέγοντας ότι κάτι κακό έχω πάνω μου. Αιτία του ρατσισμού που βίωσα στο σχολείο ήταν η οικονομική μου κατάσταση".





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.