Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Νίκος Πορτοκάλογλου: «Εάν δεν ήμουν μουσικός θα ήμουν σε ψυχιατρείο»

Η μεγάλη αγάπη του Νίκου Πορτοκάλογλου είναι η μουσική. Για εκείνον μετά την οικογένειά του, είναι η ζωή του όλη.
Ο καλλιτέχνης μίλησε στην εφημερίδα Realκαιν αναφέρθηκε στην εποχή που αποφάσισε τι ήταν αυτό που ήθελε να κάνει στην ζωή του. «Όταν τελείωσα το λύκειο –τα εξατάξιο γυμνάσιο όπως λεγόταν τότε, βρέθηκα σε ένα κενό. Για πρώτη φορά άρχισα να σκέφτομαι ότι πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω στην ζωή μου. Οι δικοί μου με παροτρύνανε να διοριστώ στην τράπεζα είτε να σπουδάσω αρχιτεκτονική διότι ζωγράφιζα από μικρός οπότε σκεφτήκανε ότι έτσι θα μπορούσα να συνδυάσω την καλλιτεχνική κλίση με ένα δίπλωμα. Και από την άλλη ήτανε ο… δρόμος του αγνώστου. Η περιπέτεια της μουσικής. Και οι δαίμονες με τους οποίους πολεμάς για να φτάσεις στον στόχο σου.» Πώς θα ήταν η ζωή του σήμερα αν δεν είχε κάνει αυτή την επιλογή; «Αυτό είναι ένα ερώτημα στο οποίο έχει απαντήσει η κόρη μου. Μια μέρα μου είπε: «Αν εσύ δεν είχες γίνει μουσικός σε ψυχιατρείο θα ήσουνα.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.