Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Θάνος Καλλίρης: «Είμαι ίσα βάρκα ίσα πανιά με το ζόρι»

Οικονομικά πώς είναι τα πράγματα αυτή την εποχή για τον Θάνο Καλλίρη;
«Όσο καλά κουμάντα και να είχα κάνει τα έχω βρει πολύ σκούρα με την κρίση. Είμαι ένας άνθρωπος που έκανα τα κουμάντα μου, αλλά η κρίση μας έφερε τα πάνω κάτω. Έχω και δυο παιδιά. Είμαι ίσα βάρκα ίσα πανιά με το ζόρι. Δεν βλέπω να γινόμαστε χειρότερα κάπου εδώ θα έρθει η εξισορρόπηση. Και να μας δεσμεύσουν τα λεφτά στις τράπεζες είμαι ανάμεσα στους πάρα πολλούς που δεν έχω λεφτά στην τράπεζα πλέον οπότε θα την πατήσουν αυτοί που έχουν» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Λοιπόν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.