Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Δήμος Αναστασιάδης: «Έχω κάνει αγγαρείες, τουαλέτα και σκοπιά»

Σε πέντε μήνες ο Δήμος Αναστασιάδης παίρνει το απολυτήριό του από τον στρατό.
«Είναι εννέα μήνες υποχρεωτικής θητείας. Όλοι καλούνται να το κάνουν και δεν μπορείς να το αποφύγεις. Βέβαια για τον καθένα σημαίνει κάτι διαφορετικό. Το 99% πιστεύει ότι είναι χάσιμο χρόνου. Είμαι κι εγώ μέσα σε αυτό το ποσοστό. Το γιατί είναι κάτι που το καταλαβαίνει όποιος έχει κάνει φαντάρος» τόνισε στο ΕΓΩ και συνέχισε λέγοντας πως έχει κάνει αγγαρείες και τουαλέτα και σκοπιά. Πώς τον υποδέχτηκαν οι υπόλοιποι φαντάροι; «Το θετικό είναι ότι έχουν μια οικειότητα μαζί μου. Με πλησιάζουν απευθείας ίσως γιατί με έχουν δει στην τηλεόραση. Από την άλλη υπάρχουν οι «μυστήριοι» οι οποίοι δεν πάνε καθόλου αυτόν τον χώρο και σκέφτονται ότι επειδή είσαι γνωστός θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση εδώ, πράγμα το οποίο δεν ισχύει».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.