Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Την εικόνα μου την έχω “ξεφτιλίσει”»

 Πιο ώριμος δηλώνει πως είναι ο Κώστας Μαρτάκης από την εποχή που εμφανίστηκε στο Dream Show.
«Έπειτα από επτά χρόνια είμαι πιο ώριμος εμφανισιακά, φωνητικά αλλά και στο μυαλό. Το ρεπερτόριό μου έχει ωριμάσει. Πάντως παραμένω το ίδιο τρελός όπως ήμουν πριν ξεκινήσω να ασχολούμαι με το τραγούδι» τόνισε στο People και συνέχισε αναφορικά με το YourFaceSoundsFamiliar: «Θεωρώ πως το παιχνίδι ήταν η καλύτερή μου συνέντευξη που έχω κάνει με τον κόσμο σε προσωπικό επίπεδο, αφού με γνώρισε ως Κώστα και όχι ως τραγουδιστή. Μέσα από το παιχνίδι, έδειξα ένα άλλο κομμάτι του εαυτού μου». Ο Κώστας Μαρτάκης επιχείρησε να τσαλακώσει την εικόνα του, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που αυτοσαρκαζόταν μπροστά στον τηλεοπτικό φακό, όπως όταν, ως Μαρινέλλα, προσπαθούσε να ισορροπήσει στα τακούνια του, ενώ ως Mariah Carey έκλεψε τις εντυπώσεις στο twitter, όπου σχολιάστηκε ότι, ντυμένος γυναικεία, μοιάζει εκπληκτικά με τη Σίσσυ Χρηστίδου: «Την εικόνα μου την έχω “ξεφτιλίσει”, γουστάρω να τσαλακώνομαι και αυτοσαρκάζομαι πολύ. Μου έχουν πει πως οι άνθρωποι που αυτοσαρκάζονται τα έχουν βρει με τον εαυτό τους».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.