Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ακούσατε το νέο τραγούδι της Ειρήνης Μερκούρη ;

Νέο τραγούδι για την Ειρήνη Μερκούρη με τίτλο «Για σένα λιώνω».
Δριμύτερη επιστρέφει η Ειρήνη Μερκούρη, με το νέο ερωτικό τραγούδι σε λάτιν και ρούμπα ρυθμούς με τίτλο «Για σένα λιώνω» σε στοίχους και μουσική Αλέξη Σέρκου. Η όμορφη τραγουδίστρια, μας τραγουδάει «Πώς να σου πω, εγώ για σένα μόνο ζω, καίγομαι και ματώνω», στα Ελληνικά αλλά και στα ισπανικά και μας λέει, «Νιώθω πως έχω τα πάντα αν έχω τα φιλιά σου, ζω αν μου τα δίνεις και ζω γι’ αυτό, είσαι η ζωή μου». Τo δίγλωσσο τραγούδι, μας ταξιδεύει σε μακρινά μέρη και έντονους έρωτες.
Απολαύστε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.