Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Μάριος Φραγκούλης: «Το θέατρο επηρέασε τον τρόπο που τραγουδάω»

Ο Μάριος Φραγκούλης μπορεί να ήθελε να γίνει ηθοποιός, ωστόσο τον κέρδισε η μουσική.
Ο τενόρος αποκάλυψε τι έχει κερδίσει από την κάθε του συνεργασία. «Ο Πλάσιντο Ντομίγνκο με έχει επηρεάσει από παιδί, ενώ η επαφή μου με το έργο της Κάλλας μου έμαθε έναν άλλον τρόπο ερμηνείας και σκέψης και μου έδειξε πως πρέπει κάποιος να δίνεται ολοκληρωτικά σε έναν ρόλο. Ο Αλφρέντο Κράους, δάσκαλός μου και τρομερός άνθρωπος, μου έδειξε ότι δεν χρειάζεται να κουβαλάς συνέχεια τη φήμη σου. Αντίθετα, σημασία έχει να είσαι ουσιαστικός άνθρωπος και στην προσωπική σου ζωή και στον τρόπο πους στέκεσαι στην κοινωνία. Σίγουρα, ο Χρήστος Λαμπράκης επηρέασε την πορεία μου», δήλωσε στη realκαι συνέχισε: «Βέβαια, ο αρχικός μου στόχος ήταν να γίνω ηθοποιός. Στη διαδρομή άλλαξαν οι προτεραιότητές μου. Όμως, το θέατρο υπήρξε κινητήριος δύναμη και επηρέασε τον τρόπο που τραγουδάω σε όλη μου τη ζωή μέχρι σήμερα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.