Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Η συγκλονιστική αποκάλυψη του Σχοινά:

«Παραμονή Πρωτοχρονιάς η Καίτη πάλευε για τη ζωή της! Ήταν έτοιμη να πεθάνει!»
Για τη σχέση του, το γάμο του αλλά και για τις εξαιρετικά δύσκολες στιγμές που πέρασε στο πλευρό της συζύγου του η οποία παραλίγο να φύγει από τη ζωή, μιλάει ο Διονύσης Σχοινάς.
Ο τραγουδιστής, σε μία συνέντευξη εξομολόγηση θυμάται μία πολύ δραματική στιγμή που έζησε στο πλευρό της Καίτης Γαρμπή το 2000 όταν η τραγουδίστρια έφτασε ένα βήμα πριν από το θάνατο. «Το 2000 ήταν έτοιμη να πεθάνει. Ήταν ένα βήμα πριν φύγει από τη ζωή. Ακριβώς στο millennium, έπειτα από τη γέννηση του παιδιού, είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο με πολύ άσχημη μορφή παγκρεατίτιδας. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Θυμάμαι ότι δούλευα, ήμουν στο καμαρίνι και δεν ήξερα τι να κάνω» θυμάται ο Διονύσης στο people και συνεχίζει: «Κινδύνευσε κυριολεκτικά και ουσιαστικά. Ήταν γεμάτη υγρό. Σώθηκε γιατί εισήχθη στο νοσοκομείο χωρίς καθυστέρηση. Εγώ δεν ήμουν σπίτι. Το έκανε μόνη της χωρίς να μου πει τίποτα. Είναι πολύ δυνατός άνθρωπος η Καίτη. Εμένα αρχικώς μου ανέφεραν ότι αισθάνθηκε πόνους εξαιτίας της καισαρικής που προηγήθηκε. Δεν ήταν περισσότερο από 40 ημερών ο Δημήτρης. Γεννήθηκε Νοέμβριο και στις 31 Δεκεμβρίου η Καίτη πάλευε για τη ζωή της. Ήταν σοκαριστικό».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.