Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Το ξέσπασμα του Στέλιου Ρόκκου: «Βαριέμαι τους μη μου άπτου, τους φλώρους της δουλειάς μας»

Με ειλικρίνεια ο Στέλιος Ρόκκος απαντά στο αν ψωνίστηκε ποτέ έως τώρα στην καριέρα του, λέγοντας: «Ψωνισμένος ήμουν πριν καν βγάλω δίσκο. Το αγαπώ το τραγούδι, είναι ο δικός μου τρόπος επικοινωνίας, ο τρόπος ζωής μου».
Έχει ζήσει μεγάλες στιγμές του lifestyleτων μπουζουκιών; «Ωραία έχω περάσει. Εγώ θέλω να περνάω καλά με τον κόσμο. Δεν ήμουν ποτέ ο τραγουδιστής των λουλουδιών που αντάλλαζα χαιρετούρες με τους επωνύμους για να μου πετούν δίσκους με γαρύφαλλα. Δεν δουλεύω ποτέ με ποσοστά. Δική μου επιλογή είναι. Προτιμούσα ανέκαθεν τα μικρότερα μεροκάματα, να πετάει ο κόσμος κοτσάνια αλλά να περνάει καλά. Ξέρω να το κάνω κι αυτό, να λέω από τα μικρόφωνα, «γεια σου τάδε» αλλά δεν θέλω να το κάνω. Έχω περάσει φάση που ήμουν με χίπηδες σε σπηλιά στην Κρήτη. Όσο μεγάλος σταρ και αν θεωρείς ότι έγινες, δεν την βγάζεις την σπηλιά από μέσα σου. Βαριέμαι τους μη μου άπτου, τους φλώρους της δουλειάς μας, αυτούς που τρέχουν συνέχεια για φωτογραφήσεις» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.