Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Στέλιος Ρόκκος: “Ψωνισμένος ήμουν πριν καν βγάλω δίσκο”!

Ο γνωστός τραγουδιστής αποκάλυψε με δόση ειλικρίνειας κ χιούμορ πολλά…
Πολύ ειλικρινής για ακόμη μια φορά ο πετυχημένος συνθέτης και ερμηνευτής Στέλιος Ρόκκος μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», για τις μεγάλες πίστες, για το αν την ψώνισε ποτέ , αλλά και για τη μεγάλη επιτυχία του, το τραγούδι «Έμεινα Εδώ» που το έγραψε για την πρώην σύντροφό του Νικολέττα.
Για τα μπουζούκια και το lifestyle είπε: “Ωραία έχω περάσει. Εγώ θέλω να περνάω καλά με τον κόσμο. Δεν ήμουν ποτέ ο τραγουδιστής των λουλουδιών που αντάλλαζα χαιρετούρες με τους επωνύμους για να μου πετούν δίσκους με γαρύφαλλα. Δεν δουλεύω ποτέ με ποσοστά. Δική μου επιλογή είναι. Προτιμούσα ανέκαθεν τα μικρότερα μεροκάματα, να πετάει ο κόσμος κοτσάνια αλλά να περνάει καλά”.
Για το αν ψωνίστηκε με αυτή τη δουλειά απάντησε : “Ψωνισμένος ήμουν πριν καν βγάλω δίσκο. Το αγαπώ το τραγούδι, είναι ο δικός μου τρόπος επικοινωνίας, ο τρόπος ζωής μου”. Επίσης ο εξαιρετικός καλλιτέχνης αναφερόμενος στον χώρο τόνισε : “Βαριέμαι τους μη μου άπτου, τους φλώρους της δουλειάς μας, αυτούς που τρέχουν συνέχεια για φωτογραφήσεις”. Μίλησε και για το τραγούδι «σταθμό» στην καριέρα του το «Έμεινα εδώ» αποκαλύπτοντας ότι : “Το Έμεινα εδώ είναι πραγματική ιστορία. Το έγραψα για την πρώην γυναίκα μου, τη Νικολέττα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.