Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Είμαι Έλληνας περήφανος, «καταδικασμένος» μουσικός»

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης είναι αυτοκαταστροφικός και δεν διστάζει να το παραδεχτεί.
«Έχω περάσει περίοδο καταστροφής, απλώς πρέπει να την ξεχάσω. Ήταν πριν από μια πενταετία. Νομίζω ότι είναι ο χρόνος που δικαιούται ο καθένας να αφεθεί. Καθένας το βαφτίζει όπως θέλει. Πες το επανάσταση. Ήταν πάντως μια δημιουργική εποχή», δήλωσε στο πρώτο θέμα ο τραγουδιστής και συνέχισε για το πώς σκέφτεται τον εαυτό του σε δέκα χρόνια: «Σε δέκα χρόνια ο σκύλος μου θα είναι 11,5 χρονών. Εγώ σίγουρα θα έχω περισσότερα γκρίζα μαλλιά. Για να είμαστε σοβαροί και να μπορούμε να μιλάμε και να κάνουμε όνειρα θα ήθελα ν’ αλλάξει η όλη κατάσταση γύρω μας. Να ξαναζήσουμε με ελπίδα και αισιοδοξία. Και βέβαια τα όνειρά μας μπορούν να γίνουν πραγματικότητα». Θέλει μέσα στην επόμενη δεκαετία να έχει κάνει την δική του οικογένεια. «Είναι αυτό το είδος να διαιωνιστεί; Είναι μια σκέψη την οποία έχω στο μυαλό μου, αλλά ο χρόνος θα δείξει». Τέλος, είπε πως θα περιέγραφε τον εαυτό του με λίγες λέξεις. «Είμαι Έλληνας, περήφανος, «καταδικασμένος» μουσικός και παραμένω ψύχραιμος».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.