Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Στέλιος Ρόκκος: «Δεν ήταν ονειρεμένα τα παιδικά μου χρόνια»

 Ο Στέλιος Ρόκκος μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια.
«Δεν ήταν ονειρεμένα τα παιδικά μου χρόνια. Μιλάμε για δύσκολες εποχές. Ο πατέρας μου ήταν μηχανικός αλλά έκανε και γεωργικές δουλειές. Με έβαλε από μικρό και στο συνεργείο και στα χωράφια. Έπιαναν τα χέρια μου από παιδάκι. Δώδεκα χρονών δούλευα τις θεριστικές μηχανές επί δώδεκα χρόνια. Όλα τα παιδιά της ηλικίας μου δούλευαν τότε. Αλλά ήμουν ο καλύτερος μαθητής της τάξης. Τα μάθαινα από τις παραδόσεις», δήλωσε ο τραγουδιστής στο πρώτο θέμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.