Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Demy: «Δεν παραδεχόμουν ότι ήθελα να γίνω τραγουδίστρια»

Η Demy ήθελε από μικρή να γίνει τραγουδίστρια, αλλά δεν το παραδεχόταν σε κανέναν.
«Δεν το παραδεχόμουν σε κανέναν ούτε καν στους γονείς μου. Ίσως αισθανόμουν ενοχές για το επάγγελμα. Έλεγα πάντα ότι θέλω να γίνω δικηγόρος, γι’ αυτό και έδωσα εξετάσεις στη Νομική. Άλλωστε είναι και ο μπαμπάς μου δικηγόρος και πήγαινα από μικρή μαζί του στα δικαστήρια όπως και η αδελφή μου. Αλλά, τελικά, το πάθος μου ήταν το τραγούδι», δήλωσε στο Εγώ, δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε: «Είναι δύσκολο μετά το τραγούδι να γίνω δικηγόρος. Σκέφτομαι ότι ίσως δεν θα με αντιμετωπίσουν με τη σοβαρότητα που πρέπει ή που χρειάζεται γι’ αυτό το επάγγελμα»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.