Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Stan: «Αν σε τρομάζει το αύριο είναι σαν να έχεις χάσει τον μισό αγώνα»

Ο Stan δίνει τον καλύτερό του εαυτό σε αυτό που κάνει και θέλει ο κόσμος να τον ακολουθεί.
Το αύριο δεν τον τρομάζει, αλλά τον αγχώνει, αφού δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί. «Αν σε τρομάζει το αύριο τότε είναι σαν να έχεις χάσει τον μισό αγώνα. Σίγουρα με όσα συμβαίνουν προμηνύεται δύσκολο το αύριο για όλους μας , όμως δεν φοβάμαι. Θέλω να το ζήσω με όλη μου τη δύναμη. Θέλω να εξελιχθώ κι ο κόσμος που με ακολουθεί , να ωριμάσει μαζί μου και να μεγαλώσουμε μαζί», δήλωσε ο τραγουδιστής στο hello και συνέχισε: «Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι και σίγουρα μου αρέσει να πειραματίζομαι και να δοκιμάζω τον εαυτό μου σε νέα πράγματα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.