Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Κράτησα για 1,5 χρόνο μια σχέση με νύχια και με δόντια»

Για την σχέση μέσα στην οποία ένιωσε εγκλωβισμένος μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Κώστας Μαρτάκης.
«Ναι έχω μείνει εγκλωβισμένος όμως περισσότερο λόγω ζήλειας την οποία δεν αντέχω. Κράτησα για 1,5 χρόνο μια σχέση με νύχια και με δόντια, γιατί ένιωθα πολύ ερωτευμένος», λέει στο περιοδικό Εγώ και καταλήγει αποκαλύπτοντας ότι έχει νιώσει σύντροφο του να τον παρακολουθεί. «Έχουν ψάξει το κινητό μου, έχουν πάρει συνεργάτες μου τηλέφωνο για να ελέγξουν που είμαι. Κι αυτό που με ενοχλεί περισσότερο, οι άνθρωποι της προσωπικής μου ζωής να εμπλέκονται στην δουλειά μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.