Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Γαλανός: «Τραγουδούσα σε ένα μαγαζί στην Κομοτηνή και μου ήρθε ένα πιάτο στο κεφάλι»

Ο Κωνσταντίνος Γαλανός μπορεί να έχει επιτυχίες στο ενεργητικό του, ωστόσο ο δρόμος μέχρι εδώ δεν ήταν εύκολος.
«Πέρασα από σκληρή επαρχία. Τραγούδησα στα χειρότερα μαγαζιά. Μέχρι και σε πιατάδικα. Δεν θα ξεχάσω το 2004, τη χρονιά που πήραμε το Euro, τραγουδούσα σε ένα μαγαζί στην Κομοτηνή και μου ήρθε ένα πιάτο στο κεφάλι», αποκάλυψε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Είμαι σκληρό καρύδι. Κάποια στιγμή τραγουδούσα σε ένα μικρό μαγαζί στην Θεσσαλονίκη , τότε με άκουσε ο επιχειρηματίας που έχει το «Ποσειδώνιο» και με πήρε με τον Νίκο Βέρτη. Εκεί έμεινα και με τον Νίκο Κουρκούλη. Σιγά- σιγά ο κόσμος άρχισε να με γνωρίζει. Είχα κάνει την πρώτη μου επιτυχία και όλα έδειχναν τέλεια. Ωστόσο, η ζωή έχει πολλές ανατροπές και μας παίζει παιχνίδια που δεν φανταζόμαστε. Έτσι, ήρθε η εποχή που έμεινα για πρώτη φορά χωρίς δουλειά. Αναγκάστηκα ν’ αφήσω το σπίτι που νοίκιαζα γιατί δεν είχα να το πληρώσω και επειδή έκανα extraέμενα είτε σε ξενοδοχεία που μου έκλειναν οι επιχειρηματίες είτε στο αυτοκίνητο. Είναι τρομερή εμπειρία να μην έχεις στέγη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.