Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Επιμένω στη δουλειά και όχι στο ταλέντο»

Η εξωτερική εμφάνιση του Κώστα Μαρτάκη τον έχει βοηθήσει , αλλά παράλληλα τον έχει κάνει να δουλέψει περισσότερο.
«Λόγω της εξωτερικής μου εικόνας , έχω δουλέψει περισσότερο. Χαίρομαι πάρα πολύ με την εμφάνισή μου, είμαι τυχερός και με έχει βοηθήσει. Όμως, ότι έχω κερδίσει στη ζωή μου έχει γίνει με προσωπική δουλειά. Σίγουρα, η εμφάνισή μου άνοιξε κάποιες πόρτες, αλλά το ότι μπήκα και σε άλλες οφείλεται στην πολλή δουλειά. Επιμένω στη δουλειά και όχι τόσο στο ταλέντο», δήλωσε στο peopleκαι συνέχισε για την αρνητική κριτική. «Οι άνθρωποι που ακούν είναι έξυπνοι γιατί μέσα από μια αρνητική κριτική μπορεί να υπάρχει μια δόση αλήθειας. Ακούω τα πάντα, τα φιλτράρω και κρατάω αυτό που νομίζω».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.