Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Χριστίνα Μαραγκόζη: «Έχω καεί, έχω τσουρουφλιστεί, έχω πέσει, έχω πληγωθεί, αλλά στάθηκα πάλι όρθια!»

Πώς αποφάσισε η Χριστίνα Μαραγκόζη να επιστρέψει μουσικά;
«Είχα πάντα στο μυαλό μου να κάνω κάτι δισκογραφικά μετά το 2007, που ήταν και η πιο πρόσφατη δουλειά μου. Πέρυσι το καλοκαίρι βρεθήκαμε τυχαία με τον Φοίβο στη Σκιάθο και αποφασίσαμε από κοινού να ετοιμάσουμε ένα τραγούδι. Και προέκυψε το "Στο μυαλό μου"» τόνισε στο περιοδικό ΕΓΩ με δηλώσεις της και συνέχισε αναφορικά με την συνεργασία της με τον Φοίβο και αν φοβάται το τίμημα: «Ήθελα να κάνω κάτι ανατρεπτικό. Δεν είχα δείξει ποτέ αυτή την πλευρά του εαυτού μου, αλλά μου αρέσουν οι ανατροπές, ρισκάρω πολύ εύκολα στην ζωή μου. Και δεν με νοιάζει αν καώ. Έχω καεί, έχω τσουρουφλιστεί, έχω πέσει, έχω πληγωθεί, αλλά στάθηκα πάλι όρθια! Δέχθηκα τα αποτελέσματα των επιλογών μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.