Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Τζένιφερ Λόπεζ: «Δεν γυμνάζομαι κάθε μέρα»

«Δεν γυμνάζομαι κάθε μέρα. Στο Λος Άντζελες έχω τον προσωπικό μου γυμναστή με τον οποίο διατηρούμε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα», λέει η Τζένιφερ Λόπεζ σε πρόσφατη συνέντευξη της αποκαλύπτοντας τα μικρά της γραμμής της.
«Δεν είμαι φανατική. Βασικά όπως όλοι οι άνθρωποι που γνωρίζουν ποιος είναι ο τύπος του σώματος τους και προσπαθούν να τονίζουν όλα τα θετικά τους σημεία βελτιώνοντας ταυτόχρονα τα λιγότερα ελκυστικά. Είμαι άνθρωπος. Κάποιες φορές νιώθω υπέροχα για τον εαυτό μου και κα΄ποιες άλλες ότι χρειάζομαι ακόμη πολλή δουλειά».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.