Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Κώστας Μαρτάκης: «Ο έρωτας δεν είναι μετρήσιμος. Εγώ είμαι άνθρωπος που τα δίνει όλα!»


Ο έρωτας, οι σχέσεις και οι οικογένεια, είναι θέματα για τα οποία μίλησε ανοιχτά ο Κώστας Μαρτάκης.

-Κρίνοντας από τα τελευταία δημοσιεύματα, δεν είσαι ερωτευμένος. Θα ήθελες να κάνεις σχέση;

«Αυτά δεν προγραμματίζονται. Τα καλύτερα έρχονται πάντα όταν δεν τα περιμένεις. Το καλοκαίρι άλλωστε είναι η καλύτερη περίοδος για δημιουργία... κάθε είδους!»

- Ερωτεύεσαι εύκολα;

 «Ο έρωτας δεν είναι μετρήσιμος. Εγώ είμαι άνθρωπος που τα δίνει όλα!»

 -Είσαι επιλεκτικός με τις γυναίκες;

 «Το μόνο που θέλω να έχει μια γυναίκα είναι να μπορεί να μου «μιλάει» με όλους τους δυνατούς τρόπους.»

 -Ο γάμος είναι στους άμεσους στόχους σου;

 «Είναι στόχος. Τώρα αν θα είναι άμεσα ή αργότερα... είπαμε αυτά δεν προγραμματίζονται.»

 -Είσαι παιδί χωρισμένων γονιών. Αυτό σού έχει δημιουργήσει φόβους για το αν η δική σου οικογένεια θα μείνει ή όχι ενωμένη;

«Το ότι οι γονείς μου χώρισαν δεν μου έχει αφήσει ανασφάλειες. Ήταν οι γονείς μου και ήταν πάντα εκεί και οι δύο. Και στα καλά και στα άσχημα.»

Πηγή: celebrity



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.